خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی هشدار داد:

مدارس در جذب تعداد دانش آموزان، خلاف سهمیه اعلام شده عمل نکنند

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۳۸۰

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: مدارس غیر دولتی باید طبق ضوابط و رعایت ظرفیت اعلام شده از سوی سازمان نوسازی اقدام به ثبت نام دانش آموزان کنند.

به گزارش ایلنا, مرضیه گرد ضمن اشاره به نحوه پیش ثبت نام در مدارس غیر دولتی به صورت  متداول اعلام کرد :  پیش ثبت نام خلاف قانون نیست و بصورت یک روال است که  در سالهای گذشته رایج شده و در سال جاری در برخی از استان ها بمنظور تسریع ثبت نام و حذف پیش ثبت نام شهریه ها را زودتر  مصوب و اطلاع رسانی شد و ثبت نام ها طبق ضوابط و مقررات آموزش وپرورش انجام می گردد.

وی تصریح کرد: پرداخت شهریه توسط ولی دانش آموز باید  حتما به حساب مدرسه  واریز گردد. بنابراین پرداخت هرگونه وجه نقد به اشخاص  یا چک حامل در وجه شخص ، خلاف ضوابط است و مسوولیت آن به عهده اولیا و مدیر واحد آموزشی است.

ایشان در خصوص تمایل بسیاری از اولیا برای ثبت نام دانش آموزان در مدرسه غیر دولتی علاوه بر ظرفیت  اعلام شده اظهار کرد: مدیران مدارس غیر دولتی در خصوص جذب تعداد دانش آموزان در مدرسه باید تابع ضوابط و قوانین اعلام شده از سوی سازمان نوسازی باشند و نسبت به جذب تعداد دانش آموزان بر خلاف سهمیه اعلام شده خودداری نمایند.

وی در خصوص نظارت های  مستمر بر مدارس غیر دولتی افزود: امسال علاوه بر حضور ارزیابان مدارس غیر دولتی مدیر منطقه آموزش وپرورش و کارشناس ارزیابی استان هم در این ارزیابی ها حضور دارند که  امیدواریم با حضور این گروه کیفیت بخشی این مدارس افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز