خبرگزاری کار ایران

حافظی:

تفکر صیانت از باغات شهر بر شهرداری تهران حاکم نیست

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۸۴۶

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با نمایش تصاویر ارسالی مردمی از قطع درختان در محدوده هتل شیان، گفت: این تصاویر بیانگر این است که تفکر توسعه فضای سبز و صیانت از باغات شهر بر شهرداری تهران حاکم نیست.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌اله حافظی در تذکر پیش از دستور با نمایش اسلایدهایی از قطع درختان در محدوده هتل شیان، تاکید کرد: این تصاویر نشان می‌دهد که قطع درختان توسط شهرداری تهران همچنان ادامه دارد.

وی ضمن تشکر از حساسیت مردم نسبت به صیانت باغات و درختان شهر تهران، با نمایش تصاویر هوایی این محدوده، اعلام کرد: دو سال قبل در مدت زمان 6 ماه درختان اطراف هتل شیان قطع شده و فضای سبز آن تخلیه شده است. این فضا متعلق به شهرداری تهران است و در تعطیلات نوروزی امسال تبدیل به پارکینگ شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با تاکید بر اینکه تفکر توسعه فضای سبز و صیانت از باغات شهر تهران بر شهرداری تهران حاکم نیست، گفت: چرا باید باغات شهر خشک شود و تبدیل به پارکینگ شود؟ این مشکل ما است و رویه درستی نیست از این رو تذکر جدی نه به شهرداری تهران بلکه به شهردار تهران می دهم و انتظار داریم نسبت به این تذکر پاسخ قانع کننده ای بدهد.

حافظی دو راهکار جهت صیانت فضای سبز و باغات ارائه کرد و افزود: در گام نخست باید تدوین شناسامه باغات توسط سازمان فضای سبز شهرداری انجام شود که البته قرار بود این کار تا پایان سال گذشته انجام شود و در گام دوم لایه باغات شهر تهران در طرح تفصیلی هماهنگ سایر لایه ها مانند لایه معابر شهری، لایه میراث فرهنگی و لایه بافت فرسوده پیش بینی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز