خبرگزاری کار ایران

مشاور امور زنان و خانواده وزیر کار:

استفاده از مدیریت‌زنانه یکی از عوامل کاهش فساد است

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۱۱۹

مشاور امور زنان و خانواده وزیر کار استفاده از مدیریت‌زنانه را یکی از عوامل کاهش فساد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید نگین در نشست صمیمانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بانوان مدیر و مشاورین امور بانوان در خانواده معاونت‌های ستادی که بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته بزرگداشت زن برگزار شد با اشاره به ا ینکه در اسلام تفاوتی میان مرد و زن وجود ندارد و تفاوت‌ها در تکالیف وظایف آنهاست، گفت: اعتقاد داریم تاکنون جامعه به توانمندی زنان بی‌توجهی بوده که ما آن را عمدی نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه این بی‌توجهی را ناشی از ساختار فرهنگی کشور می‌دانیم و نسبت به بهبود وضعیت زنان در جامعه امید داریم، ادامه داد: در شرایط اقتصادی موجود بیشتر مشوق‌ها منتج به تولید و بالندگی نشده، همچنین آنچه باعث شکنندگی اقتصادی کشور شده فساد است و شاید کشور ما در این برهه نیاز به پاکدامنی اقتصادی داشته باشد.

نگین استفاده از مدیریت زنانه در سیاست‌گذاری‌ها را یکی از عوامل کاهش فساد دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد افزایش تعداد زنان توانمند در مدیریت باشیم.

مشاوره امور بانوان و خانواده وزیر رفاه با تاکید بر اینکه باید به صدای زنان نیز همچون صدای مردان گوش داد، افزود : محیط های کاری ما همان‌قدر به روش‌های عقلی و سودآور مردانه نیاز دارد به روش‌های عقلی، احساسی واخلاقی زنان نیز نیازمند است.

نگین با اشاره به ایجاد کارگروه‌های در حوزه اقتصاد تعاون، و اشتغال‌زایی و ظرفیت‌سازی برای پرسنل وزارتخانه ادامه داد: در این حوزه کارگاه‌های آموزشی متعدی داشتیم اینکه براساس نیازمندی بوده است.

وی با اعلام این‌که برای نخستین مشاوره روانشناختی بحث پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته، گفت: این موضوع اهمیت بسزایی دارد و مشاوره روان‌شناختی تا سقف معینی تحت پوشش بیمه‌تکمیلی قرار گرفته است.

نگین با تاکید بر اینکه در حوزه علمی زن و خانواده بیشتر مصوبات مربوط به وزارت تعاون بوده، به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان این وزارتخانه با معاونت امور زنان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز