خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش برای معلم فداکار سیستان و بلوچستانی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۶۲۱

وزیر آموزش و پرورش گفت: فداکاری معلم سیستان و بلوچستان نشان داد معلمان کشور در مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی دانش آموزان از بذل جان نیز دریغ نمی کنند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در پیامی فقدان معلم فداکار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله وانا الیه راجعون

فداکاری همکار عزیرمان مرحوم حمید رضا گنگوزهی که آگاهانه جان  خویش را فدای سه دانش آموز خود نمود مایه افتخار و مباهات برای جامعه فرهیخته فرهنگیان کشوروفقدان آن مرحوم موجب تاثر همگان گردید .

این معلم عزیز با این از خود گذشتگی، جلوه ای والا از روحیه فداکاری، عشق وعلاقه معلمان این مرزوبوم به دانش آموزان میهن را به نمایش گذاشت و نشان داد که معلمان ارجمند در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و بالندگی متربیان عزیز خویش حتی از بذل جان خود نیز دریغ نمی کنند.

نظام تعلیم وتربیت اسلامی به وجود چنین معلمان فداکار و ایثارگری که نام ویادشان جاودان ونقش الگویی شان ماندگارخواهد بود به خود می بالد .

اینجانب عروج ملکوتی این همکار ارزشمند را به جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور به ویژه معلمان ارجمند سیستان و بلوچستان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده وضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم از خدواند متعال شفای عاجل دیگر همکار گرانقدرمان جناب آقای عبدالرئوف شهنوازی را که در این مسیر فداکاری، مصدوم گردیدند، خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز