خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت معاون وزیر بهداشت در پی سقوط بالگرد اورژانس در فارس

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۷۵

پس از سقوط بالگرد اورژانس استان فارس معاون وزیر بهداشت پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمد میرزابیگی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج شهادت گونه چندتن از همکاران عزیزمان در نظام سلامت استان فارس، خبر ناگوار و تأسف برانگیزی در سال جدید بود.

همکاران عزیزی که برای خدمت فوری و نجات جان چند همنوع عازم شدند اما خود به دیدار معبود شتافتند، روحشان شاد. بالاخره همه ما یکروز باید از این عالم خاکی پای در باغ ملکوت گذاریم. خوشا مرگی که با شهادت یا حداقل شهادت گونه و در راه خدمت به مخلوقات خدا و در جهت کسب رضای معبود و معشوق باشد.

هرچند بازماندگان این عزیزان و همه ما در داغی بزرک شریک و همدرد همدیگریم اما آنها نزد پروردگارشان مأجور و انشاءالله با اولیا و صلحا محشور خواهند بود.

حقیر به عنوان خادمی کوچک در نظام سلامت با از دست دادن این عزیزان متاثر و متألم شدم لذا از درگاه ایزد متعال وحی لایموت برای آن سفرکردگان غفران، اجر و پاداش الهی و برای اعضای خانواده و سایر بازماندگان و متعلقین به مرحومین عزیز، صبر جزیل توأم با شکر و سربلندی در این امتحان و ابتلا بزرگ الهی خواستارم.

محمد میرزابیگی

معاون پرستاری وزارت بهداشت»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز