خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد:

توزیع بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مورد اقلام آموزشی، فرهنگی تا روز ششم اجرای طرح

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: 798 هزار و 994 مسافر نوروزی از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استفاده کردند که در این زمینه بیشترین میزان مراجعه در بهره‌مندی از خدمات سلامت با 66‌هزار و 981 مورد برای گرفتن فشار و قند خون بوده است.

به گزارش ایلنا مسعود حبیبی با اشاره به این‌که تا روز ششم ارائه خدمت در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ۱۵هزار و ۶۹۶ جوان هلال‌احمر در سطح کشور در پایگاه‌های نوروزی به هموطنان ارائه خدمت کرده‌اند، گفت: بر این اساس در ۶ روز گذشته، ۷۴۴هزار و ۳۰۹ مسافر به پایگاه‌های ثابت و ۵۴ هزار و ۶۸۵ مسافر نیز در پایگاه‌های سیار سازمان، خدمات لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به این‌که در مجموع ۱۵۴ هزار و ۷۳۷ تن از مسافران نوروزی از خدمات پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر استفاده کرده‌اند، عنوان کرد: بر این اساس ۴۱ هزار و ۴۰۴ تن از هموطنان به خیمه‌های نماز مراجعه کرده و ۶۶ هزار و و ۹۸۱ تن از خدمات سلامت (سنجش قند و فشار خون) و ۴۶ هزار و ۳۵۲ تن از خدمات فضای دوستدار کودک بهره برده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون و ۵۶ هزار بروشور آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی تا ششمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، افزود: ۴۰۴ هزار و ۳۱۶ تن از مسافران بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی، ۳۹۳ هزار و ۵۵۷ تن نقشه و ۲۶۰ هزار و ۶۲۱ تن سایر بسته‌های آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال‌احمر را دریافت کرده‌اند.

حبیبی با بیان این‌که در مجموع در روز ششم اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۲۴۸ هزار و ۳۰۴ تن از هموطنان به پایگاه‌های طرح مراجعه کرده‌اند، گفت: بر این اساس در روز ششم ۴۸ هزار و ۴۸۸ مورد خدمات، ارائه و بیش از ۳۱۰ هزار مورد اقلام آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی توزیع شده است.

کد خبر : ۳۵۶۶۸۴