خبرگزاری کار ایران

اعلام پل ارتباطی برای گزارش اقدامات مغایر با فرهنگ عمومی در مهدهای کودک

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۷۳

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه روش‌های آموزشی در مهدهای کودک باید متناسب با فرهنگ و شئونات دینی جامعه باشد، گفت: مردم با مشاهده برنامه‌هایی مغایر با فرهنگ عمومی جامعه در مهدهای کودک می‌توانند از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ موارد را به مراجع اطلاع دهند.

به گزارش ایلنا، «حبیب‌الله مسعودی فرید» معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه روش‌های آموزشی در مهدهای کودک باید متناسب با فرهنگ و شئونات دینی جامعه باشد، گفت: بهزیستی بر عملکرد مهدها نظارت دارد که علاوه بر این، نظارت مردم اهمیت زیادی داشته است؛ لذا از والدین می‌خواهیم که هرگونه پیشنهاد یا انتقادی دارند از طریق شماره‌های اعلام شده به مسئولان ارائه دهند.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، افزود: با استفاده از نظرات کارشناسان حوزوی و علوم مختلف، برنامه‌ها و طرح‌هایی برای ارائه آموزش‌های بهتر و متناسب با آموزه‌های دینی تهیه شده است؛ اما اگر مردم مشاهده کنند که برنامه‌هایی مغایر با فرهنگ عمومی جامعه اجرا می‌شود، می‌توانند به مراجع اطلاع دهند.

وی با تاکید بر تداوم بازرسی‌ها، تصریح کرد: بازرسی‌های بهزیستی معمولا بر شرایط محیطی مهدها از نظر ایمنی مکان و تجهیزات و توانایی و مهارت مربیان نظارت دارد اما در برخورد با مواردی که گاهی در رسانه‌ها مطرح می‌شود و بسیار نادر است با جدیت اقدام می‌شود.

یادآوری می‌شود، مردم می‌توانند نظرات یا شکایات خود را به ادارات مراکز استان‌ها و یا شماره پیامک 3000012333 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز