خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در کارگاهی در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۰۱۷

آتش سوزی کارگاه نجاری در جنوب تهرات خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری ۱۲۵، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۳ و ۲۱ به همراه خودرو تانکر آب را ساعت ۰۵: ۲۲شب گذشته به خیابان فدائیان اسلام (مسیر جنوب به شمال)، خیابان فرزانه اعزام کرد.

مجید یادگاری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه، قسمتی از یک کارگاه نجاری به مساحت تقریبی ۳۰ مترمربع دچار آتش سوزی شده بود و دود و شعله زیادی از کرکره‌های این کارگاه خارج می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان بروز آتش سوزی درب کارگاه بسته بود و به گفته همسایگان احتمال محبوس شدن کارگری که شب‌ها داخل کارگاه استراحت می‌کرد وجود داشت، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی‌درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از باز کردن درب کارگاه با استفاده از تجهیزات مخصوص، برای جلوگیری از حوادث احتمالی جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری لوله‌های آبرسانی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه آتش نشانان از سرایت آتش سوزی به قسمت‌های دیگر کارگاه جلوگیری کردند، تصریح کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان به جستجو در کارگاه پرداختند که خوشبختانه مشخص شد در زمان بروز آتش سوزی هیچکس در محل حادثه حضور نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مالک آن به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ کار‌شناسان منطقه ۸ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز