خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

حاکمیت امنیت و آرامش انتخاباتی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۸۹۲

فرمانده یگان های ویژه ناجا از امنیت و آرامش حاکم انتخاباتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن کرمی» در خصوص تامین نظم و امنیت انتخابات روز گذشته و بازدید میدانی از حضور نیروهای مستقر در سطح شهر تهران اظهار داشت: بحمدالله از دقایق اولیه شروع انتخابات تا امروز امنیت و آرامش انتخاباتی در سراسر کشور حاکم بوده و مورد خاصی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: به منظور بازدارندگی و پیشگیری از ایجاد ناامنی و خدشه دار شدن ارزش ملی، تدابیری اتخاذ شده تا نیروهای یگان ویژه در چندین استان مستقر شوند که این استقرار تا پایان شمارش آرا ادامه خواهد داشت.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: با همکاری خوب فرماندهان انتظامی استان ها با نیروهای اعزامی یگان ویژه و تدابیر اندیشیده شده، کنترل تهدیدات به خوبی صورت گرفته است .

سردار کرمی بیان داشت: با بررسی های انجام شده ، میزان به کارگیری تجهیزات، حضور در محل های مأموریتی و همچنین سطح آمادگی کارکنان قابل تحسین است و باید این آمادگی را تا آخرین لحظه حفظ کنیم.

گفتنی است،  فرمانده یگان های ویژه ناجا با حضور در مرکز مانیتورینگ یگان های ویژه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، نظم و امنیت حاکم بر استان های آذربایجان غربی و خوزستان را مورد رصد قرار دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز