خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان باید سلامت مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۶۱۴

وزیر بهداشت امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران رای خود را به صندوق سیار آرا انداخت.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی صبح امروز پس از انداختن رای خود به صندوق آرا، انتخابات را فرصت بزرگی دانست که انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مردم فراهم کرده اند و افزود: در انتخابات، مردم با رای خود، مسئولان کشور را انتخاب می کنند در حالی که در گذشته، نظام شاهنشاهی حاکم بود و همه تصمیمات کشور را یک فرد یا حداکثر یک خانواده می گرفتند.

وزیر بهداشت اظهار داشت: این فرصت ایجاد شد تا مردم بتوانند با ریختن رای به صندوق آرا، اراده خود را برای اداره کشور در قوای مختلف، اعمال کنند.

به گفته هاشمی امروز مردم با حضور پرشور و وسیع در پای صندوق های رای به وظیفه دینی، ملی و ایمانی خود عمل می کنند.

وزیر بهداشت در خصوص اولویت های بهداشتی و درمانی در مجلس آینده، اظهار داشت: نماینده ای که اولویت وی سلامت مردم نباشد، نمی تواند در سایر حوزه ها نیز از حقوق مردم، پاسداری کند چرا که موضوع سلامت و امنیت، بسیار مهم هستند که متاسفانه در گذشته، مغفول مانده است.

هاشمی ضمن تقدیر از مجلس فعلی برای حمایت از برنامه های وزارت بهداشت، خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مهم نمایندگان، باید سلامت مردم باشد چرا که سلامت مردم نه تنها در اقتصاد کشور، بلکه در شور و نشاط و شادابی مردم در رعایت حقوق شهروندی مهم است.

وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات متعدد بین بخشی در کشور، تصریح کرد: وزارتخانه ها، دستگاه ها و قوای مختلف کشور با مشکلات زیادی در گیر هستند و انتظار داریم تا افراد منتخب مردم، ضمن توجه به سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، آن را در قالب قانون، بنویسند و بر اجرای آن توسط دستگاه های اجرایی کشور نیز نظارت کنند.

هاشمی ضمن قدردانی از همکاران خود به دلیل زحمات بی منت برای سلامتی مردم، گفت: جامعه پزشکی، پرستاری و کادر بهداشتی و درمانی کشور همانند سایر آحاد مردم، به پیشرفت و سرنوشت کشور علاقه مند هستند و اطمینان دارم که همه آنها در پای صندوق های رای حاضر می شوند و با رای خود، در ساختن ایرانی آبادتر، بدون دغدغه معیشتی و برای عدم نگرانی از اشتغال جوانان، مشارکت می کنند.

وزیر بهداشت حضور همکاران و بیماران در انتخابات را فرصتی مغتنم دانست و افزود: از آنها به دلیل خدمت به مردم و انجام وظیفه دینی و ملی قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز