خبرگزاری کار ایران

فانی خبر داد:

پیگیری اجرای طرح رتبه‌بندی برای پرسنل اداری/"برجام" ضمیمه درس تاریخ شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۱۴۹

وزیر آموزش و پرورش از پیگیری اعمال طرح رتبه‌بندی برای پرسنل اداری آموزش و پرورش خبر داد و خاطرنشان کرد: با آقای نوبخت مذاکراتی داشتیم که امیدواریم این مشکل نیز حل شود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در حاشیه مراسم زنگ انقلاب  در دبستان پسرانه ائمه اطهار شهرری برگزار شد، درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: نتایج قرار بود دیروز یا امروز اعلام شود.

هزینه دوره‌های دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان آزمون

فانی درباره درباره شهریه دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای از دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی گفت: قرار است 50 درصد مبلغ شهریه را آموزش و پرورش و 50 درصد را دانشجو بپردازد که برای 50 درصد سهم دانشجو وام‌های بانکی در نظر گرفته شده تا دانشجویان دوره‌ها را بدون مشکل پشت سر بگذرانند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: امسال رتبه بندی معلمان را از ابتدای مهرماه اجرا کردیم و فاز دوم این طرح از سال 95 آغاز می‌شود.

افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش نیست

وی درباره اینکه آیا افزایش حقوق معلمان در طرح رتبه بندی در حقوق بازنشستگی در نظر گرفته می‌شود؟ گفت: افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش نیست و پس از بازنشستگی پرونده آنها به سازمان بازنشستگی کشوری منتقل می‌شود و باید آنها پاسخگو باشند.

برجام ضمیمه درس تاریخ شد

وی درباره درس برجام و اضافه شدن آن به کتاب دانش آموزان برای دانش آموزان نیز گفت: درسی به نام برجام اضافه نشده است بلکه مبحثی درباره برجام داریم که ضمیمه درس تاریخ شده و کلا چهار ساعت ارائه می‌شود تا دانش آموزان با مبحث برجام آشنا شوند.

پیگیری اجرای رتبه بندی برای پرسنل اداری/مذاکره با نوبخت

فانی همچنین از پیگیری اعمال رتبه بندی برای پرسنل اداری آموزش و پرورش خبر داد و خاطرنشان کرد: با آقای نوبخت مذاکراتی داشتیم که امیدواریم این مشکل نیز حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز