خبرگزاری کار ایران

تعطیلی موقت مرکز سلامت هلال احمر ایران در سومالی

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۴۵

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر از تعطیلی موقت مرکز سلامت هلال احمر ایران به دلیل عدم توانایی دولت سومالی در تامین امنیت این مرکز و پرسنل آن خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید رضا رئیس کرمی در این باره توضیح داد: بدنبال بروز درگیری های شب گذشته در سومالی، گروهی مسلح وارد مرکز سلامت هلال احمر ایران شدند و بدنبال این واقعه جمعیت هلال احمر ایران تصمیم گرفت تا اطلاع ثانوی فعالیت مرکز سلامت خود را در سومالی متوقف کند.

وی با اشاره به اینکه برخلاف آنچه در اخبار آمده است اموال مرکز درمانی هلال احمر ایران غارت نشده است، گفت: شب گذشته با هماهنگی هلال احمر سومالی از تمامی اموال مرکز درمانی هلال احمر ایران فهرست برداری و با همه پرسنل تسویه حساب شده و مرکز درمانی به هلال احمر سومالی تحویل داده شد.

رئیس کرمی تاکید کرد: رئیس مرکز درمانی هلال احمر ایران در سومالی در سلامت کامل است و امروز به کشور باز می گردد. همپنین طی هماهنگی بعمل آمده با هلال احمر سومالی و نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر مقرر شد تا در صورت ارائه تضمین از سوی مقامات این کشور و بازگشت شرایط به حالت عادی، هلال احمر ایران بتواند خدمت انسان دوستانه  خود را در آن کشور به مردم نیازمند ارائه دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز