خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در نشست شورای قضایی استان تهران تاکید کرد:

برخورد قاطع با عناصر افراطی حادثه سفارت عربستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۷۶۳

ششمین نشست شورای قضائی استان تهران در سال جاری با حضور اعضاء و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل اداره کل پزشکی قانونی استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و پرسنل خدوم و زحمتکش اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است و انتخابات‌های برگزار شده در بعد از پیروزی انقلاب نیز موید همین مطلب است و همه ما به این امر مفتخریم.

وی در ادامه افزود: بدون تردید، مشارکت گسترده مردم در انتخابات، پشتوانه عظیمی برای نظام بوده و موجب اقتدار آن می‌شود، امید است، مردم بصیر و همیشه در صحنه ما در سایه رهنمودهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب (حفظه ا... تعالی) با حضور پرشکوه و گسترده خود در انتخابات‌های پیش رو، بار دیگر موجب اعتلای هرچه بیشتر نظام و کشور شده و توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب سازند.

اسماعیلی همچنین به سفر آتی حضرت آیت ا... آملی لاریجانی به دادگستری استان تهران اشاره و تأکید کرد: لازم است در راستای تهیه و آماده‌سازی گزارش جامع در همه ابعاد برای ارائه به محضر ریاست قوه قضائیه و بهره‌مندی هرچه بیشتر از آثار و برکات ارزشمند این سفر مهم، اعضای شورای قضائی استان ضمن همکاری تنگاتنگ با هیأت‌های بازرسی اعزامی از ستاد قوه قضائیه هر یک در حیطه مسئولیت محوله، آمار عملکرد، مشکلات، طرح‌ها و نیازمندی‌های مطروحه را به اینجانب منعکس کرده تا در فرصت‌های پیش بینی شده در جریان این سفر، مراتب به صورت کامل به محضر ریاست قوه منعکس شود.

رئیس شورای قضائی استان تهران در پایان سخنان خود با اشاره به حادثه سفارت عربستان اظهار داشت: در محکومیت این حادثه شکی نیست و باید با عناصر افراطی و مسببان آن برخورد قاطع قانونی صورت گیرد.

کمبود اعتبار و نیروی انسانی مشکل عمده سازمان پزشکی قانونی

در ادامه قادی پاشا مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران ضمن معرفی وظایف و مسئولیت‌های قانونی مجموعه تحت مدیریت خود، گزارشی از آمار و عملکرد و مشکلات مطروحه را به جمع حاضر ارائه داد که طی آن عمده‌ترین مشکلات، کمبود شدید اعتبارات و نیروی انسانی متخصص عنوان شد.

گفتنی است در جریان این نشست از تلاش‌های بی‌وقفه قادی پاشا مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران و شهریاری معاون قضائی دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۷ تهران (ویژه قتل) در جهت شناسائی، تشخیص هویت و تعیین تکلیف قربانیان مظلوم فاجعه منا با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز