خبرگزاری کار ایران

واگذاری بخشی از مجموعه‌های ورزشی شهرداری به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۵۶۸

عضو شورای شهر تهران گفت: از مهم‌ترین اقدامات ما در شورای شهر تعیین تعرفه ورزشی مناسب بود، چنانکه امروز تعرفه ورزشی مجموعه شهرداری یک‌سوم مجموعه‌های وابسته به وزارت ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی ساعی در سخنان امروز خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه زمانی که وارد شورا شدم شهرداری ۶۰ مجموعه ورزشی بیشتر نداشت در حالی که امروز ۳۶۷ مجموعه ورزشی سربسته، ۵۲ مجموعه ورزشی ویژه بانوان و بیش از ۵۰۰ مجموعه سرباز دارد.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین اقدامات ما در شورای شهر تعیین تعرفه ورزشی مناسب بود، چنانکه امروز تعرفه ورزشی مجموعه شهرداری یک‌سوم مجموعه‌های وابسته به وزارت ورزش است.

وی تاکید کرد: امروز بخشی از مجموعه‌هایمان را به بخش خصوصی واگذار کردیم و بنا داریم شهرداری برای ساخت مجموعه‌های ورزشی هزینه نکرده و برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درخصوص ساخت مجموعه‌های ورزشی امتیازاتی را به این بخش بدهیم.

در ادامه علیرضا دبیر با بیان اینکه ورزش ایران ۴ بعد پرورشی، همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای دارد گفت: کمیسیون فرهنگی شورا و کمیسیون فرهنگی مجلس با همراهی وزیر ورزش و جوانان پیگیری کنند که این ۴ بعد در برنامه ششم توسعه گنجانده شود.

دبیر تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش در بعد پرورشی، شهرداری در بعد ورزش همگانی، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی در مباحث قهرمانی و بخش خصوصی در بخش حرفه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند.

ولی الله شجاع پوریان نیز در این‌خصوص گفت: در بیانات رهبری نیز بر ضرورت ورزش همگانی تاکید شده و در شهرداری تهران برای گسترش زیرساخت ورزش همگانی تلاش شده است.

وی ادامه داد: امروز ۲ هزار و ۲۰۰ بوستان مجهز به مبلمان ورزشی داریم و شهرداری نیز ۲۰ هزار مربی را برای ورزش همگانی در اختیار مردم قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز برخی از نهاد‌ها ورزشگاه‌هایی دارند که از دسترس مردم دور است خاطر نشان کرد: دستگاه‌هایی مانند وازرت آموزش و پرورش یا نهادهای نظامی این نوع امکان را در اختیار دارند و خوب است که آن‌ها را در دسترس مردم قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز