خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به بیش از ۱۱ هزار آسیب‌دیده در هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۶۶۷

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام رخداد ۵۳۳ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۱۱ ‌هزار و ۴۹۳ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۷۷۶ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۲۲۹ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۳۸ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: ۷۳ مورد از حوادث گذشته برف و کولاک، ۲۲ مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۱۷ مورد کوهستان، ۱۰ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۱ ‌هزار و ۵۲۸ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۷ هزار و ۲۳ تن در برف و کولاک، ۳ هزار و ۳۶ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۵۱ تن در جاده‌ها، ۹۰ تن در شهر‌ها، ۴۳ تن در کوهستان، ۱۳ تن در ریزش آوار، ۹ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۱۱ ‌هزار و ۴۹۳ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۷ هزار و ۲۳ تن در برف و کولاک، ۳ هزار و ۳۶ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۲۴ تن در جاده‌ها، ۸۸ تن در شهر‌ها، ۴۱ تن در کوهستان، ۱۳ تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۷۷۶ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۳۵۷ تن نجات یافتند که ۲۵۷ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۰۰ تن سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز