خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعاتی بیماران اوتیسم

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۴۹۴

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا از راه اندازی سامانه بانک اطلاعاتی بیماران اوتیسم خبر داد و گفت: خانواده هابا مراجعه به بهزیستی و ارائه اطلاعات بیماران "اوتیسمی" در تکمیل اطلاعات این بانک و سامانه، همکاری لازم را با پلیس، بهزیستی و از همه مهمتر خود شان داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سردار «دولتخواه» ، در خصوص سامانه بانک اطلاعاتی بیماران اوتیسم، گفت: این سامانه امسال و برای اولین بار توسط معاونت فناوری اطلاعات ناجا در کشور ایجاد شده است و پلیس به بیماران مبتلا به اوتیسم و خانواده های آنها، خدماتی را ارائه می دهد.

وی در تشریح بیشتر ارائه خدمات به این افراد، بیان داشت: ارائه خدمات با استفاده از کدی که همراه بیماران است، انجام می شود. از آنجا که احتمال گم شدن اینگونه بیماران به علت شرایط خاصی که دارند، زیاد است به همین منظور پلیس می تواند با استفاده از این کد و با مراجعه به بانک اطلاعاتی به مشخصات اینگونه افراد دسترسی پیدا کرده و به خانواده آنها اطلاع بدهد.

این مقام ارشد انتظامی از خانواده ها خواست تا با مراجعه به بهزیستی و ارائه اطلاعات بیماران "اوتیسمی" در تکمیل اطلاعات این بانک و سامانه، همکاری لازم را با پلیس، بهزیستی و از همه مهمتر خود شان داشته باشند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس؛ معـاون فنـاوری اطلاعات و ارتبـاطات ناجا از اعلام آمادگی معاونت فاوا ناجا با استفاده از ظرفیت های این رده، برای تسهیل و کمک در مأموریت های پلیس های تخصصی خبر داد و گفت: امیدواریم که پلیس های تخصصی نیز همکاری خوبی را با این معاونت داشته باشند.

سردار دولتخواه در مورد برنامه های آینده این معاونت گفت: از مهمترین اهداف ما در آینده، قرار دادن اطلاعات مبتنی بر فیبر نوری، ارائه خدمات اینترنتی به مردم، استفاده حداکثری از بانک های اطلاعاتی، تعریف پروژه داده کابین ها و استفاده از اطلاعات خام در تسهیل اجرای مأموریت پلیس و ارائه خدمات به مردم است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه فاوا ناجا باید به عنوان یک نیروی محرکه در بین نیروهای مسلح، پیشرو باشد، گفت: ما در اجرای پروژه ها از ظرفیت داخلی و سیستم های بومی استفاده می کنیم و امیدواریم که هموطنان ما از جمله شرکت های دانش بنیان، مراکز دانشگاهی و خبرگان این حوزه، ما را در مأموریت های خطیر پلیس یاری کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز