خبرگزاری کار ایران

در مراسم امضا تفاهم نامه میان ناجا و دانشگاه خوارزمی مطرح شد؛

همکاری دانشگاه خوارزمی برای بررسی عالمانهٔ معضل مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۰۹۹

سرپرست دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه عزم راسخی دارد که با سازمان‌ها، نهاد‌ها، مراکز علمی و اجرایی مختلف کشور همکاری علمی داشته باشد و روسای دانشکده‌های مختلف با اتکا به توانمندی‌های موجود خود، در جریان اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه در حوزهٔ تخصصی خود قرار گیرند و به نیروی انتظامی کشور بویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در مسئولیت خطیر و سنگینی که دارد یاری رسانند.

به گزارش ایلنا، جلسۀ بحث و گفتگو و امضای تفاهم نامه بین دانشگاه خوارزمی و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با حضور سردار علی مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و هیات همراه، محمدعلی سبحان اللهی سرپرست دانشگاه، روسای دانشکده‌های علوم زیستی، شیمی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم سیاسی و دکتر محمد نبیونی رئیس مراکز رشد و پارک علم و فناوری در دفتر ریاست برگزار ‌شد.

سبحان اللهی به تاریخچهٔ دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه عزم راسخی دارد که با سازمان‌ها، نهاد‌ها، مراکز علمی و اجرایی مختلف کشور همکاری علمی داشته باشد و روسای دانشکده‌های مختلف با اتکا به توانمندی‌های موجود خود، در جریان اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه در حوزهٔ تخصصی خود قرار گیرند و به نیروی انتظامی کشور به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در مسئولیت خطیر و سنگینی که دارد یاری رسانند.

سردار علی مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد: پلیس قصد دارد فضای مودت و همدلی در جامعهٔ اسلامی گسترده شود و با تعامل با مراکز دانشگاهی بتواند گام بلندی جهت تقویت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارد. امروز پلیس در ابعاد مختلف در حال پیشرفت است و همکاری بسیار گسترده‌ای با مراکز دانشگاهی ایران دارد.

وی افزود: پلیس مواد مخدر ساختار منحصر به فردی دارد که باعث شده از بسیاری از کشور‌ها، تجربه و دانش ارزنده تری دارد؛ از نظر آموزشی و علمی گام‌های بلندی برداشته است و از نظر ساختار و محتوایی صاحب نظر است. وی همکاری دانشگاه خوارزمی را برای بررسی عالمانهٔ معضل مواد مخدر فرصت ارزشمند و مغتنمی برشمرد و از آن بسیار استقبال کرد.

در ادامه هر یک از روسای دانشکده‌ها، با توجه به تخصص و توانمندی‌های علمی اعضای خود، نقطه نظر‌هایشان را برای اجرایی شدن تفاهم نامه در حوزهٔ تخصصی خود اعلام نمودند و در پایان تفاهم نامهٔ همکاری بین دانشگاه خوارزمی و پلیس مبارزه با مواد مخدر به امضای سرپرست دانشگاه و فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز