خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

بکارگیری ظرفیت پلیس افتخاری یگان ویژه برای ایجاد امنیت عمومی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۰۷

فرمانده نیروی انتظامی از اعلام آمادگی نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و امنیت در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: انتخابات در کشور باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران، دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» صبح امروز در نشست فصلی فرماندهان، مدیران و معاونان یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری امن و با ثبات و مقتدر است، گفت: با توجه به تحرکات قابل توجه در منطقه و ایجاد ناامنی توسط دولت های مستکبر و در راس آن ها آمریکا به بهانه های مختلف با هدف اسلام هراسی، باعث سلب آسایش و امنیت در بعضی از کشورها شده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با نام دین و مذهب علیه مسلمانان توطئه می کنند، افزود: سردمداران ظلم و فساد در هردوره ای با علم کردن گروه های مختلفی مانند سلفی و تکفیری و القاعده و ... و امروز نیز با به راه انداختن گروه افراطی داعش در کشورهای عراق و سوریه به دنبال ایجاد تفرقه در میان جوامع اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، هدایت ها و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین به دلیل انسجام سیاسی بسیار خوب مردم کشورمان، دشمنان این نظام نتوانسته اند به کشور رسوخ کنند و شاهد امنیتی مطلوب در کشور هستیم.

سردار اشتری بیان داشت: نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت فوق العاده، همواره آماده جانفشانی است؛ بیان این موضوع شعار نیست و شهادت نیروهای مومن و متعهد در مبارزه با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت سندی بر این مدعا است.

وی با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمت به آحاد مردم عزیز کشورمان است، گفت: ایجاد امنیت توسط نیروی انتظامی برای گروه و یا اقشار خاصی از مردم نیست؛ شخصی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند حق آرامش و امنیت دارد.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن قدردانی از اقدامات شایسته یگان ویژه در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: حضور همکاران نیروی انتظامی در پلیس های تخصصی در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران برای تسهیل در ورود و خروج زائران، خصوصا حضور پر نشاط و قابل توجه نیروهای یگان ویژه به طور شبانه روزی و مداوم در قالب قرارگاه ظفر با فرماندهی سردار «کرمی» و هیئت رئیسه این قرارگاه، جلوه ای از خدمت رسانی مطلوب و رویکرد اجتماعی یگان ویژه را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به استفاده یگان ویژه از فناوری و تجهیزات بسیار خوب در پیشبرد اهداف خود گفت: با ابتکار و تلاش کارکنان یگان ویژه، شاهد بهره برداری از ظرفیت مطلوب فناوری و تجهیزات در اجرای هرچه بهتر ماموریت های محوله به این یگان هستیم.

سردار اشتری از به کارگیری و بهره برداری از ظرفیت های پلیس های افتخاری یگان ویژه در ایجاد نظم و امنیت عمومی خبر داد و افزود: یکی از ضرورت های یگان ویژه بهره برداری از ظرفیت های مردمی در ایجاد نظم و امنیت توسط خود مردم است که به کارگیری این چنین ظرفیتی در یگان ویژه مورد تصویب ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفته است و ان شاءلله در ماموریت های آینده از این افراد استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: ما در مقابل مردم و کسانی که به ما مراجعه می کنند، مسئول هستیم ، مردم ولی نعمتان ما هستند، وظیفه ما نیز خدمت همراه با رافت و عدالت به این عزیزان است و این خدمت را مایه افتخار خود می دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اما در برابر کسانی که خلاف موازین قانونی دست به تحرکات متخلفانه می زنند، مقتدرانه ایستادگی کنیم.

سردار اشتری از اعلام آمادگی نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و امنیت در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: انتخابات در کشور باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای و باعث دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شده است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز آمادگی دارد تا در کنار مسئولان اجرایی ، نظم و امنیت مطلوبی را همزمان با انتخابات ایجاد کند؛ ما نیز امیدواریم انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز