خبرگزاری کار ایران

محمدعلی شهیدی:

مسئولان بنیاد شهید از جانبداری نامزد‌های انتخاباتی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۸۹

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای معاونان و مدیران این بنیاد با اشاره به ضرورت مشارکت همه جانبه اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت به دنبال برگزاری انتخابات سالم در فضایی آرام است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدعلی شهیدی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت غیرسیاسی بودن فضای بنیاد شهید و امورایثارگران تصریح کرد: مسئولان بنیاد در همۀ سطوح شهرستان‌ها، استانی و ستاد مرکزی از جانبداری نامزد‌ها یا جناح‌های سیاسی خودداری کنند و اجازه ندهند ارزش‌های ایثارگری فدای جانبداری اشخاص یا جناح‌های سیاسی شود.

وی افزود: بدیهی است عدم رعایت قوانین و مقررات در انتخابات و جانبداری مسئولان بنیاد به نفع شخص یا جناح سیاسی موجب برخورد قانونی با متخلفین خواهد شد.

شهیدی همچنین با اشاره به ضرورت مشارکت جدی ایثارگران در عرصه انتخابات در راستای مشارکت حداکثری افزود: تشکل‌های شاهد و ایثارگر که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ابعاد مختلف شکل گرفته‌اند مجاز نیستند به نمایندگی از جامعه ایثارگران در رقابت‌های انتخاباتی از نامزد‌ها یا جناح سیاسی خاصی حمایت کنند و اگر گزارشی در این زمینه حاصل شود حتماً مطابق مقررات از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز