خبرگزاری کار ایران

تمدید گواهینامه‌های نظام‌های مدیریتی نشانه مدیریت صحیح

کد خبر : ۳۳۲۳۳۲

در ششمین سال متوالی، شهرداری منطقه ۱۰ موفق شد؛ گواهینامه‌های نظام‌های مدیریتی خود را بدون هیچ گونه عدم انطباقی تمدید کند.

به گزارش ایلنا، با تلاش معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری، برنامه ممیزی مراقبتی نوبت اول (شخص ثالث) جهت تمدید گواهینامه‌های نظام‌های مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸) و آموزش (ISO ۱۰۰۱۵: ۱۹۹۹) برگزار شد.

در این برنامه، حوزه‌های ستادی و اجرایی منطقه، توسط ممیزان شرکت «مودی اینترنشنال» (MIC)، مورد ارزیابی قرار گرفتند؛ و با نتایج بدست آمده از مشاهدات، منطقه ۱۰ بدون هیچگونه عدم انطباقی، صلاحیت خود را در جهت نگهداشت گواهینامه‌های نظام‌های مدیریتی مذکور به اثبات رساند.

سعید ابریشمی راد معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نماینده ارشد مدیریت در هدایت نظام‌های مدیریتی منطقه، از رویکرد مثبت مسئولان و کار‌شناسان در قبال الزامات نظام‌های مدیریتی تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین اظهار داشت: «عامل اصلی قدرت در هر سازمان را منابع انسانی آن تشکیل داده و نقش آن در تحقق اهداف عالی سازمان انکارناپذیر است. زیرا شیوه و روش رفتار و عملکرد این نیرو‌ها است که به طور مستقیم به کیفیت خدمات اثر می‌گذارد. خط مشی‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها و اجرای صحیح دیگر امور و کنترل آن‌ها به وسیله این عامل انجام می‌گیرد. آگاهی از منابع دیگر و استفاده از آن‌ها کاری است ساده ولی آماده کردن و در اختیار گرفتن و رهبری صحیح نیروی انسانی به سوی هدفی مشخص کاری مشکل است.»

در مراسم اختتامیه که با حضور شهردار، قائم مقام و دیگر مسئولین برگزار شد، فرامرز عظیمی شهردار منطقه و مدیر نظام‌های مدیریتی گفت: هدف از ورود به نظام‌های مدیریتی، دستیابی به میزانی از انطباق در شیوه مدیریت و ارائه خدمات براساس الزامات تعیین شده در استانداردهای جهانی است. انجام برنامه ممیزی، میزان انطباق ما را در موضوعات مذکور نشان داده و ما را در پیش برد اهداف عالی سازمان کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز