خبرگزاری کار ایران

رستگاری در گفت‌وگو با ایلنا:

وزش باد در تهران موقتی‌است

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۴۷۲

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه وزش باد در تهران موقتی است، گفت: به نظر می‌آید؛ کیفیت هوای تهران فردا همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس باقی بماند.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد پایداری آلودگی هوا در روزهای آینده در شهر تهران گفت: پیش‌بینی رسمی هوا‌شناسی نشان می‌دهد که وزش باد را پیش رو خواهیم داشت و این امر به صورت موقت آلودگی هوای تهران را کم می‌کند، اما به نظر می‌آید با توجه به میزان وزش باد، فردا همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس باقی بماند، اگرچه غلظت آلاینده‌ها نسبت به امروز کمتر خواهد بود.

وی در ارتباط با اینکه آیا تعطیلی مدارس برای فردا نیز لازم خواهد بود؟ ادامه داد: تصمیم‌گیری برای تعطیلی مدارس برعهده کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران خواهد بود و این مسئله تصمیم شخصی نیست که در مورد آن اظهارنظر کنیم. باید پیش از شروع جلسه آخرین اطلاعات و داده‌ها را بررسی کرد و سپس در این مورد تصمیم‌گیری شود. به ویژه آنکه وزش باد موقتی است و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مجدداً افزایش غلظت آلاینده‌ها را پیش رو خواهیم داشت.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران افزود: تا ساعت ۱۱ صبح امروز اطلاعات ما نشان می‌دهد؛ غلظت آلاینده‌ها همچنان بالا است و تا پیش از گرفتن اطلاعات جدید نمی‌توان تصمیمی در رابطه با تعطیلی مدارس گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز