خبرگزاری کار ایران

لزوم تعامل بیشتر پلیس با حوزه‌های علمی و اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۱۱۰

رئیس اداره کل مطالعات معاونت اجتماعی ناجا گفت: لازم است پلیس تعامل مناسبی با حوزه های علمی و اجتماعی داشته باشد تا بتواند موفق شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عبدی» در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار اظهار کرد: امروز تحولات بسیاری در عرصه های مختلف جامعه خصوصا در حوزه نظم و امنیت رخ می دهد و لازم است ناجا که یکی از ماموریت های اصلی آن حفظ نظم و امنیت است، به روز شود.

وی افزود: بررسی موضوعات علمی و پژوهشی جهت رفع مشکلات و مسائل مربوط به حوزه نظم و امنیت باید با همکاری پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا و رده های تحقیقاتی و همچنین مراکز مرتبط انجام شود.

رئیس اداره مطالعات معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی نیازمند شناخت مسائل علمی - پژوهشی در حوزه های نظم و امنیت، حوزه های اجتماعی و بسیاری از فرآیندها در سطح جهانی و بین المللی است و نیاز است که این شناخت به صورت ریشه ای نسبت به فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ... ایجاد شود.

وی تاکید کرد: لازم است پلیس تعامل مناسبی با حوزه های علمی و اجتماعی داشته باشد تا بتواند موفق شود.

رئیس اداره کل مطالعات معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: امسال این نمایشگاه در سطح بسیار خوبی دایر و کارهای تحقیقاتی مطلوبی خصوصا در غرفه پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا ارائه شده است؛ اقدامات مناسبی که درخصوص ارائه کاربست های تحقیقاتی در نمایشگاه انجام شده قابل تقدیر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز