خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت علوم و بانک ملت

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۸۸۷

تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم و بانک ملت در خصوص ارتقای سطح همکاری‌های متقابل و فراهم کردن بسترهای مناسب برای ارائه خدمت و تسهیلات بانکی به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، دکتر محمدحسین امید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در خصوص مفاد این تفاهم نامه گفت: افتتاح انواع حساب برای اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان معرفی شده از وزارت علوم و ارائه خدمات الکترونیکی، صدور انواع کارت های بانکی، نصب و راه اندازی دستگاههای ATM و POS در محل‌های مورد توافق طرفین و نصب سامانه محب جهت مدیریت وجوه حساب های بانکی از جمله مفاد این تفاهم نامه هستند.

امید، همچنین فراهم سازی امکان پرداخت شهریه دانشجویی واحدهای تابعه و ثبت نام در آزمون های سراسری از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت، پرداخت تسهیلات به وزارت علوم و واحدهای تابعه ، اعطای تسهیلات به پرسنل و اعضای هیئت علمی معرفی شده از وزارت علوم و واحدهای تابعه آن را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

وی اظهار داشت: اعطای تسهیلات، اعطای تسهیلات کارت اعتباری اساتید، اعطای تسهیلات بابت کمک هزینه شهریه دانشجویی به دانشجویان معرفی شده از سوی وزارت علوم و واحدهای تابعه، از جمله مفاد دیگر این تفاهم نامه است.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در پایان گفت: همچنین بر اساس این تفاهم نامه، بانک ملت در زمینه احداث و تکمیل پروژه های ساختمانی، ساخت خوابگاه های دانشجویی، مشارکت مدنی برای تعاونی مسکن کارکنان، فعالیت‌های پژوهشی و فناوری و خرید تجهیزات مورد نیاز به وزارت علوم و واحدهای تابعه آن تسهیلات مالی اعطا می‌کند و بخش سرمایه‌گذاری این بانک نیز در تامین سرمایه طرح‌ها و پروژه های وزارت علوم مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز