خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا اعلام کرد:

دستگیری روزانه ۱۴۰ خرده فروش مواد مخدر در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۷۹۸

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: روزانه ۱۴۰ خرده فروش مواد مخدر در تهران دستگیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ساجدی‌نیا ضمن حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در محله هرندی گفت: بیش از ۱۴ سال است که این معضل وجود دارد و هر سال نیز وضعیت بدتری را در آن شاهد هستیم.

وی ادامه داد: پلیس در طول ۵ سال گذشته ۲۳ مرحله طرح گسترده و وسیع را در محله هرندی؛ پارک‌ها و محله‌های اطراف انجام داده، اما متاسفانه معمولا بعد از جمع‌آوری و انتقال افراد به کمپ به دلیل اینکه افراد کاری نداشتند دوباره به این چرخه بازگشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در محله هرندی ۱۶ هزار نفر معتاد متجاهر وجود دارد که ۱۵۰۰ نفر از آن‌ها خانم هستند و ما آمادگی جمع‌آوری ۹۷ درصد آن‌ها در کمتر از یک هفته را داریم.

ساجدی‌نیا افزود: علاوه بر محله هرندی ۳۸ پاتوق دیگر در تهران وجود دارد که بسیار کوچک‌تر از هرندی هستند و اگر همه آن‌ها را جمع کنیم حدود دو سوم هرندی می‌شوند که باید فکری برای آن‌ها کرد.

وی با بیان اینکه بعد از محله هرندی بزرگ‌ترین پاتوق مربوط به فرحزاد است، گفت: ما رشد خوبی را در رابطه با دستگیری و برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان داشته‌ایم به طوری که روزانه در تهران ۱۴۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر می‌شود.

ساجدی‌نیا افزود: در طی ۸ ماه گذشته ۱۲ تن مواد مخدر در تهران کشف شده است که یک تن از آن در چند روزگذشته رخ داده است. همچنین از آغاز سال با ۴۲ باند مواد مخدر برخورد کرده‌ایم و کشفیات ما نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز