خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش علوم پزشکی اعلام کرد:

تمدید مجدد انتخاب و ویرایش مرحله تکمیل ظرفیت‌ رشته‌های دستیاری

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۳۰۲

رئیس مرکز سنجش علوم پزشکی گفت: با توجه به درخواست مکرر داوطلبان چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، زمان انتخاب و ویرایش رشته محل‌های اعلام شده در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین پورکاظمی با اعلام این مطلب و با اشاره به اتمام مهلت انتخاب و ویرایش مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های دستیار تخصصی تا ساعت ۲۴ امشب، گفت: این مهلت به مدت ۲ روز تمدید شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۵ ظرفیت خالی در اغلب رشته‌ها از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده است، افزود: آن دسته از داوطلبان پذیرفته نشده در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که نمره بیشتر از ۱۵۰ را کسب کرده‌اند و در مرحله اول مجاز به انتخاب رشته محل شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلام شده در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها شرکت کنند و انتخاب رشته محل مجدد داشته باشند.

پورکاظمی با تاکید بر اینکه تکمیل ظرفیت شامل داوطلبان با سهمیه مناطق محروم و سایر داوطلبان می‌باشد، گفت: فقط پذیرفته‌شدگانی که با استفاده از سهمیه مناطق محروم پذیرفته شوند، ملزم به سپردن تعهد محضری به نفع دانشگاه محل آموزشی به میزان سه برابر مدت آموزشی هستند.

وی افزود: قوانین پذیرش سایر داوطلبین نیز مطابق قوانین اعلام شده در دفترچه راهنمای چهل و دومین دوره پذیرش دستیار تخصصی است.

رئیس مرکز سنجش علوم پزشکی تاکید کرد: انتقال و تغییر رشته دستیاران پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت ممنوع است.

پورکاظمی با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها در این مرحله اکثراً برای سهمیه‌های بومی مناطق محروم هستند، گفت: همه داوطلبان آزاد نیز می‌توانند ظرفیت‌های سهمیه بومی را انتخاب کنند ولی اولویت پذیرش با سهمیه بومی مناطق محروم است که در صورت خالی ماندن ظرفیت مناطق محروم به سایر داوطلبان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز