خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنفرانس تکنیک‌های داوری تجاری بین‌المللی در دانشگاه علامه طباطبایی

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۵۳۱

به همت آکادمی مورت کورت و گروه آموزشی حقوق خصوصی و اقتصادی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، کنفرانس بین المللی داوری تجاری بین المللی روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم آبان با حضور استادان، وکلا، حقوقدانان داخلی و بین المللی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این کنفرانس بین المللی با هدف تقویت و توسعه رشته روابط بین الملل و آگاهی استادان و دانشجویان از آخرین آموزه های حوزه های داوری در سطح بین الملل و نیز سوق دادن دانشجویان به پیش بینی و پیشنهاد موضوعات برای پایان نامه های مقطع ارشد و رساله های دکتری در ترویج داوری تجاری بین المللی برای حل معضلات بومی داوری تجاری برگزار میشود.

در افتتاحیه این کنفرانس الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و حسین سلیمی رئیس دانشگاه به ایراد سخن خواهند پرداخت و در بخش تخصصی آن، پروفسور آنتونی دیمسیس استاد دانشگاه اتاوا کانادا و  محسن محبی رئیس مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران سخنرانی خواهند کرد.

همچنین کارگاههای آموزشی مهارت‌های داوری در قالب دیوان شبیه سازی داوری و نیز نشست هایی تحت عنوانهای صلاحیت دیوان داوری و کمک قضایی به روند رسیدگی داوری (اجرای توافق داوری) جزو برنامههای کنفرانس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز