خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ

نشست زمین در مقابل پارک ساعی/ عبور خودرو ها از لاین BRT

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۱۹

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به نشست زمین در محدوده جنوب به شمال ولیعصر روبه‌روی پارک ساعی گفت: تلاش ماموران شهرداری برای باز کردن راه از محدودیت ترافیکی در این مسیر ادامه دارد از این رو تردد خودرو ها از لاین ویژه BRT انجام می‌شود.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد نشست زمین در خیابان ولیعصر (عج) گفت: در محدوده اعلام شده زمین در لاین عمومی به طول ۱۵ متر و عرض کامل راه نشست کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه لاین عمومی قابلیت تردد وسایل نقلیه را ندارد، پلیس راهنمایی و رانندگی از لاین ویژه برای تردد خودروهای شخصی استفاده می‌کند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس خودرو‌ها را به فاصله ۱۰۰ متر جلو‌تر هدایت کرده و پس از آن به لاین عمومی هدایت می‌کند و پیش بینی می‌شود این مشکل تا ساعت ۱۲ ظهر امروز برطرف شود.

این مقام ارشد راهور  همچنین وضعیت ترافیک در بزرگراه‌های تهران را با توجه به بارش باران ، سنگین اعلام کرد و خاطر نشان کرد: در آزاد راه تهران- کرج، شرق به غرب بزرگراه‌های همت به حکیم و جنوب به شمال بزرگراه‌های امام علی (ع) و نواب شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز