خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۰۷۲

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان داوطلب مجاز به شرکت در مراحل مصاحبه و گزینش مشخص شده‌است، از ۲۰ آبان ماه به سایت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، به اطلاع داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی این وزارتخانه رسانده است: وضع علمی داوطلبان در رابطه با اینکه حد نصاب را دارا هستند یا خیر، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشخص شده است.

از بین داوطلبان دارای حدنصاب آن دسته از داوطلبانی که در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفته‌اند به عنوان داوطلب مجاز به شرکت در مراحل بعدی (مصاحبه و گزینش) مشخص شده‌اند، لذا این داوطلبان لازم است به منظور کسب اطلاع از تاریخ، محل بررسی مدارک و مکان برگزاری مصاحبه از ۲۰ آبان ماه به سایت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است، داوطلبانی که در خصوص نتیجه آزمون تستی سوالاتی دارند می‌توانند حداکثر تا ۲۶ آبان ماه مراتب را کتباً به امور اداری و تشکلات استان ذی‌ربط ارسال و از مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

بدیهی است به مکاتباتی که بعد از تاریخ فوق صورت گیرد ترتیب اثر نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز