خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا:

پلیس در مساله جمع‌آوری معتادان مظلوم واقع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۵۰۹

معاون اجتماعی ناجا گفت: پلیس در بسیاری از مواقع به خصوص در مساله جمع آوری معتادان متجاهر مظلوم واقع می شود این در حالی است که این مهم وظیفه همه بوده و باید دید سهم سایر دستگاه در این خصوص چیست.

 به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی در دیدار رئیس و جمعی از اعضا هیات خادم الرضا قم بیان کرد: وقتی در جامعه معتادی دیده می‌شود اولین پرسش مردم این است که پلیس کجاست البته اشکالی ندارد، جمع کردن معتادان متجاهر برای پلیس کاری ندارد اما وظیفه ما در قبال آن ها چیست؟

وی با بیان اینکه پلیس در این زمینه به خوبی فعالیت دارد تقدیم بیش از 4000 شهید در امر مبارزه با مواد مخدر و نیز12هزار مجروح در این رابطه را موید این مطلب دانست.

وی تنها راه برون رفت از آسیب های اجتماعی را تشکل های مردم نهاد اسلامی و دینی دانست و خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از امنیت توسط هیات‌ها و تشکل‌های مردم نهاد تامین می‌شود و هر اندازه معنویت درجامعه حاکم شود بیشتر مشکلات پلیس حل می‌شود.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذهبی پلیس درونی افراد را بیدار کرده و باعث می‌شوند، آن‌ها راه درست را بپیمایند، اضافه کرد: هیات‌ها بخش اعظمی از ماموریت‌های پلیس را انجام می‌دهند.

معاون اجتماعی ناجا با تاکید بر اینکه سرمایه های اصلی اجتماع جوانان هستند و اگر دشمنان شیپور جنگ بزنند، همین جوانان از هستی و آرمان های نظام اسلامی دفاع می‌کنند، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی عده ای بدون چشمداشت، با اینکه در رفاه و آسایش بودند با خدا معامله کرده و از یکدیگر برای حضور در جبهه سبقت می گرفتند.

وی گفت:با نیم نگاهی به ناامنی در کشورهای منطقه ارزش مقام عظمای ولایت در هدایت سکان کشور و شهدای معظم برای ما مسجل می شود.

منتظرالمهدی با اشاره به اینکه هیات های مذهبی جوانان را از آسیب ها واکسینه می کنند، بر فرصت ایجاد گفتمان در بین اعضای خانواده ها تاکید کرد و بسیاری از معضلات را ماحصل بی توجهی به این موضوع برشمرد.

منتظرالمهدی مساله عفاف و حجاب را مورد اشاره قرار داد و افزود: 26 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس در مرحله آخر قرار دارد. ما از امر به معروف ونهی از منکر دفاع می کنیم و باید در جامعه باشد ولی در مواقعی افرادی اهتمام به انجام آن ندارند و پلیس را متهم می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز