خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

مسائل مربوط به حسابرسی باید در جلسات علنی شورا مطرح شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۸۲۸

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: براساس قانون مسائل مرتبط با شهر باید در جلسات علنی به اطلاع مردم برسد و مباحث حسابرسی نیز از آن جمله است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی حکیمی‌پور در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران ضمن تقدیر از عملکرد اعضای شورای شهر به علت دقت نظر در حسابرسی‌ها گفت: وظیفه اعضای شورا است که در حسابرسی‌ها حضور داشته باشند و باید به این موضوع در جلسات علنی شورا پرداخته شود زیرا براساس قانون باید امور شهر به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: در تمامی گزارش‌های حسابرسی آمده است که در بخش‌نامه شهردار شفافیت مالی رعایت نشده است که این موضوع نشانگر آن است که شهردار نیز از شفافیت حسابرسی استقبال می‌کند.

حکیمی‌پور با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر باعث شده برج آزادی که در حال مرمت است دچار آبریزش شود، اظهار کرد: ما دو جلسه مهم در سال‌های 93 و 94 درباره برج آزادی داشتیم و بنا بود تا پایان دی‌ماه سال جاری و تا پیش از برگزاری مراسم دهه فجر کار مرمت این برج به اتمام برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر عنوان کرد: بارندگی‌های اخیر غیر منتظره بوده است، لذا از شهرداری محترم می‌خواهم سریعاً این موضوع را پیگیری کند تا شاهد خسارت به این بنای ارزشمند میراثی نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز