خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت:

هیچ اقدامی برای بیماران "ای بی" صورت نگرفته بود

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۵۹۵

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه واردات دارو در سال 93 و 94 نسبت به سال 91 کمتر بوده اظهار داشت: خوشبختانه در این دو سال بحران دارویی نداشتیم و وضعیت تولید مطلوب است و شرکت های تولید دارو در بحران نیستند و هیچ شرکتی از این نظر آسیبی ندید.

به گزارش ایلنا، رسول دیناروند ضمن بیان این مطلب گفت: ادعاهای مطرح شده مبنی بر تعطیلی شرکت های دارویی به هیچ وجه درست نیست.

وی تصریح کرد: در سالهای 93 و 94 صادرات دارو نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده که نشان دهنده باور وزارت بهداشت و زیر مجموعه های آن به اقتصاد مقاومتی است بنابراین شرکت های تولیدی داخلی به هیچ وجه تضعیف نشده و دچار بحران نیستند.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو همچنین در خصوص اقدامات وزارت بهداشت برای بیماران "ای بی" گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در گذشته هیچ اقدامی برای این بیماران صورت نگرفته بود اما در حال حاضر وزارت بهداشت در حال بررسی و برنامه ریزی برای حل مشکلات آنها است.

 دیناروند یادآور شد: چند روز اخیر در جلسه ای که با مسوولان دیگر نهاد ها داشتیم، اقدامات و نحوه ارائه  خدمات وزارت بهداشت به این بیماران، بررسی شد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم خبرهای خوشی را به این بیماران دهیم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز