خبرگزاری کار ایران

۸۰ فقره سرقت در پرونده سارقان

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۷۱۹

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف ۸۰ فقره سرقت محتو یات خودرو در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش ایلنابه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «گلزاری» در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مبنی بر دستگیری ۲ سارق سابقه دار حرفه‌ای قطعات و لوازم خودرو، با چندین فقره سابقه کیفری بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: مأموران پس از تحقیق و بررسی از مالباختگان و فعالیت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو متهمان در شهرستان شهریار شدند.

سرهنگ گلزاری تصریح کرد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به تعقیب خودرو پرداختند، که راننده بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرده که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و سارقان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر بزه انتسابی خود بودند اما در مواجهه با مال باختگان و ارائه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز