خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تألیف چهار عنوان کتاب ویژه پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۱۷۶

رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش وپرورش از تألیف چهار عنوان کتاب ویژه پدافند غیرعامل در وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان ، معلمان و خانواده ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن موحد در مراسم بازدید معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل از نمایشگاه دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهارکرد: آموزش و پرورش  با همکاری یک میلیون معلم و تحصیل بیش از سیزده میلیون دانش آموز در 105 هزار مدرسه وسیع ترین شبکه اجتماعی کشور را تشکیل داده است که به فرموده مقام معظم رهبری مخاطب 40 میلیونی دارد.

وی افزود: اگر به این جمعیت تهدیدی وارد شود کل کشور را تحت تأثیر قرار می دهد و به همین جهت اقدامات کمیته پدافند غیرعامل در آموزش وپرورش می تواند در خنثی کردن تهدیدات و مخاطرات آموزش وپرورش مؤثر باشد.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه ساختار کمیته پدافند غیرعامل در آموزش وپرورش در سال  های 85 تا 93 تغییرات زیادی داشته است ، تصریح کرد: در سال 94-93 تعداد اعضای این کمیته 6 نفر تعیین و اقدامات آن در شورای سیاست گذاری برنامه ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: در استان های مختلف مسابقاتی درخصوص پدافند غیرعامل برگزار شد که مسابقه روزنامه دیواری، مقالات برتر دانش آموزی، مقالات برتر دبیران و فرهنگیان و برگزاری دوره های ضمن خدمت  بخشی از این اقدامات است.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حمایت از این طرح ها در سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی، خاطرنشان کرد: در سال های 89 و 90  ، نود و سه دوره ضمن خدمت ویژه پدافند غیرعامل بامشارکت بیش از 436 هزار معلم در کشور برگزار شد.

موحد افزود: در بخش برگزاری مسابقات پدافند غیرعامل ویژه دانش آموزان و فرهگیان 910 هزار و 840 نفر از 21 استان کشور شرکت داشتند و در بخش محتوای آموزش مکتوب ، چهار نرم افزار در مباحث مقاومت ملی پایدار ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه و با تیراژ 5 میلیون و 700 هزار نسخه منتشر شد.

وی از مشارکت فعال دبیران و دانش آموزان در ارائه مقالات حوزه پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: از 729 مقاله رسیده به دبیرخانه این مسابقات 48 و 9 دهم درصد مقاله ها در حوزه پدافند غیرعامل و 50  و 2 دهم درصد مقاله ها به صورت ترکیبی ارائه شده است.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش وپرورش اضافه کرد: چهار عنوان کتاب در حوزه پدافند غیرعامل ویژه دانش آموزان ، معلمان و اولیای دانش آموزان وخانواده ها منتشر شده است تا این گروه ها همه در برابر مخاطرات بیمه شوند.

موحد خاطرنشان کرد: سه عنوان نرم افزار آموزشی با عنوان مقابله با تاکتیک های جنگ نرم ویژه دانش آموزان  ابتدایی و متوسطه و فرهنگیان با تیراژ قریب به یکصد هزار نسخه در آموزش وپرورش منتشر شده است .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز