خبرگزاری کار ایران

دوستی مطرح کرد:

غصب اراضی در اوین درکه، دره فرحزاد و صالح آباد

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۱۷۷

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: ‌امیدوارم تا اوایل سال آینده هدیه خوبی به مردم شمال غرب تهران بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه ۲، گفت: اقدام این شهرداری در برخورد با کسانی که اراضی شمال غرب تهران را غصب کرده بودند قابل تقدیر است. این اراضی شامل دره فرحزاد و نیز اوین درکه و دره صالح آباد بود که در مجموع ۵۰۰ هکتار می‌شود که با برخورد قاطع شهرداری مواجه شدند.

وی افزود: کسانی که در این اراضی دیوار کشی کرده بودند با برخورد جدی و به موقع شهرداری مواجه شدند.

وی ضمن ابراز گلایه از سالاری و کمیسیون شهرسازی شهرداری بیان کرد: ما چند روز وقت گذاشتیم و تهران را به 160 بلوک تقسیم کردیم و هر بلوک را بر اساس شاخصه‌ها قیمت‌گذاری کردیم و براساس طرح تفصیلی انتظار داشتیم، موضوع به شهرداران مناطق ابلاغ شود که هنوز اتفاقی نیفتاده است و ضروری است این موضوع عملیاتی شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب جزئیات برنامه برجام درمجلس اظهار کرد: از صبر و متانت آقایان صالحی و لاریجانی تشکر می‌کنم و امیدوارم سرانجام برجام به نفع مردم باشد و دلواپسان هم دیگر دلواپس نباشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز