خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

رئیس جمهور و ابتکار به خلیج فارس توجه کنند/ بغض محرومیت گلوی بندرعباس را می‌فشارد

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: کسانی که برای حفاظت از محیط زیست کاری انجام نمی‌دهند خیانت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کیانوش جهانبخش (عضو شورای شهر بندرعباس) در جلسه شورای عالی استان‌ها درباره واکنش خود به ورود فاضلاب به دریا گفت: این اقدام من فریاد مردم سرزمین من بود و این در حالی است که بغض محرومیت گلوی شهروندان بندرعباس را می‌فشارد.

وی با تاکید بر اینکه آنان که برای حفظ محیط زیست کاری انجام نمی‌دهند مرتکب خیانت می‌شوند؛ ادامه داد: از رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تقاضا دارم که به خلیج فارس توجه کنند.

جهانبخش با بیان اینکه صنایع مختلف رشد بی‌حد و حسابی دارند اما در خصوص آنها هیچ اظهارنظری از شوراهای شهر گرفته نمی‌شود؛ افزود: باید طرحی که به تصویب رساند تا یکی از مراجع ذیصلاح برای ارائه مجوز به فعالیت صنایع شوراها باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدام من در اعتراض به آلودگی آب دریا نشانگر اعتراض بیش از 500 هزار نفر از مردم سرزمینم بود و کار خارق‌العاده‌ای انجام ندادند زیرا 200 متر آن طرف‌تر از لوله فاضلابی که مقابل آن ایستادم ساحلی قرار دارد که کودکان در آن بازی می‌کنند.

این عضو شورای شهر بندرعباس در اعتراض به ورود فاضلاب به دریا در مقابل لوله فاضلاب ایستاد و در حالی که لباسش آلوده شده بود در شورای شهر خود حضور پیدا کرد.

کد خبر : ۳۱۱۵۹۲