خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران خبر داد:

برگزاری همایش باستان‌شناسی دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۴۸۵

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران برنامه‌های همایش باستان‌شناسی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: همایش باستان‌شناسی دانشگاه تهران از 19 تا 21 در تالار فردوسی دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: حدود 624 چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال شد و در نهایت 253 چکیده مقاله مورد موافقت قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران تصمیم داریم این همایش هر دو سال یکبار برگزار شود گفت: در این همایش از باستان‌شناسان مطرح ایرانی و خارجی دعوت به عمل آمده و از ده کشور دنیا از جمله استرالیا، کانادا، دانمارک، آمریکا، آلمان مهمان دعوت شده است.

 عسگری  ادامه داد: 65 کمیته علمی داریم وحدود 40 سخنران ایرانی، 20 سخنران خارجی و 15 پیشکسوت خارجی در این همایش به سخنرانی‌ خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: ما در آبان‌ماه از 18 تا 20 دانشگاه تهران میزبان برگزاری مراسم روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه است و ترویج تفکر و  علمی، ایجاد فضای علمی مناسب برای ارتباط میان بدنه دانشجویی دانشگاه، ایجاد شبکه ارتباطی علمی بین دانشجویان دانشگاه‌ها و پرداختن علمی چند جانبه به یکی از بحران‌های جاری کشور و اطلاع‌رسانی در سطح عموم از اهداف این مراسم به شمار می‌رود.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران عنوان کرد: در نظر داریم تا در نشست‌هایی که در این مراسم برگزار می‌شود از منظرهای مختلف علمی مانند علوم پایه، علوم اجتماعی و انسانی، فنی و مهندسی و محیط‌زیست به بحران آب و راه‌های برون رفت از آن با اتکا به دست‌آوردهای علمی بپردازیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز