خبرگزاری کار ایران

همزمان با عیدغدیر خم صورت گرفت:

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران، از جانبازان آسایشگاه ثاراله

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۴۲۸

همزمان با عید سعید غدیر خم، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بستری در آسایشگاه ثاراله دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جانبازان بزرگواری که با وضعیت جسمانی خاص لیکن با روحیه قوی و ایمانی راسخ در این آسایشگاه بستری هستند، بی‌شک نمونه بارزی از صلابت و استواری و نمادی گویا از ایثار، رشادت و جان گذشتگی به شمار می‌روند. لذا مشاهده این راد مردان عرصه دفاع مقدس، امید به پیروزی نهائی حق بر باطل و نابودی همه ستمگران در سراسر جهان را نوید می‌دهد.

وی در ادامه خطاب به جانبازان افزود: شما به حق از پیروان صدیق و راستین، مولای متقیان حضرت علی (ع) محسوب می‌شوید و آثار و برکات ارزشمند واقعه عظیم غدیر خم در وجود مقدس تک تک شما بزرگواران، تجلی و نمود پیدا کرده است و بطور قطع مستمراً در معرض الطاف خاصه مولود کعبه و وصی به حق پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) قرار دارید و همه ما به این امر افتخار می‌کنیم.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار، مسئول آسایشگاه گزارشی از آخرین وضعیت جانبازان و خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود را ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز