خبرگزاری کار ایران

۳ هزار نیروی کمکی پلیس برای تامین امنیت مرز مهران در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۲۴۴

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام از تامین و افزایش سه هزار نیروی کمکی برای تامین امنیت مرز مهران در ایام اربعین حسینی امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسن کاظمی در جمع اعضای قرارگاه اربعین در شهرستان مهران گفت: سه هزار نیروی کمکی در اربعین ۹۴ به بدنه انتظامی استان ایلام تزریق می‌شود.

او به اختصاص تجهیزات و امکانات مورد نیاز به نیروی انتظامی ایلام اشاره کرد و ادامه داد: این تعداد نیروی کمکی در قالب ماموران یگان ویژه، پلیس راه، راهور و انتظامی برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی زایران در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی ایلام اضافه کرد: تعاملات و ارتباط‌های بین دستگاه‌ها می‌تواند گام‌های موثری در پیشبرد اهداف کنگره عظیم اربعین حسینی باشد.

کاظمی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های پلیس در طول مسیر از ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان مهران تا پایانه مرزی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ایستگاه‌هایشان را برای سرعت بخشیدن به اقدامات در آن محل‌ها مستقر کنند.

وی با اشاره به احتمال افزایش تعداد زائران در اربعین امسال یادآور شد: باید با توجه به زمان باقی مانده، نواقص و کمبود‌ها جمع‌بندی و در رفع آن‌ها تسریع شود.

شهرستان مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غرب استان ایلام بیش از ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و به دلیل مسافت کم و امنیت بالا از مهم‌ترین مبادی برای تردد زوار عتبات عالیات به کشور عراق است.

بیش از یک و نیم میلیون زایر اربعین سال گذشته از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق سفر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز