خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه منا؛

ویزیت بیش از 70 زائر مصدوم ایرانی/280 پزشک در حال خدمت به زائران

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۵۷۶

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام تازه‌ترین جزئیات خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان صحرای عرفات، گفت: ظرفیت بیمارستان‌ها و نیروهای هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به زائران حادثه‌دیده مناسب و کافی است.

به گزارش ایلنا، سیدعلی مرعشی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه تمامی کادر درمانی مرکز پزشکی جمعیت هلال‌احمر نیروهای عملیاتی و آموزش‌دیده ارائه خدمت میدانی هستند و لذا هیچ مشکلی در ارائه خدمت به‌ موقع و مناسب به زائران آسیب‌دیده از حادثه صحرای عرفات وجود ندارد.

وی گفت: هم‌اکنون ۲۲۰ نیروی بیمارستانی و ۲۸۰ پزشک تمام‌وقت در حال ارائه خدمت به زائران آسیب‌دیده هستند و علاوه بر آن ظرفیت بیمارستان‌ها و تجهیزات دارویی و درمانی برای درمان زائران کافی و مناسب است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این‌که هلال‌احمر ایران در حال انتقال مصدومان کشورمان به بیمارستان‌های ایرانی است، توضیح داد: با توجه به حجم مصدومان منتقل‌ شده به بیمارستان‌های سعودی و به‌ منظور ارائه خدمات درمانی جامع و مناسب به زائران ایرانی درصددیم تا مصدومان ایرانی را به بیمارستان‌های هلال‌احمر منتقل کنیم.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، وی افزود: بر این اساس علاوه بر ۵۰ زائر نیازمند دریافت خدمات درمانی که روز گذشته پس از انجام اعمال خود به مکه بازگشته و در بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه تحت نظر هستند، مصدومان حادثه امروز را که نیاز به خدمات درمانی بیشتری دارند به بیمارستان هلال‌احمر احمر ایران در مکه انتقال خواهیم داد.

وی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ زائر مصدوم در بیمارستان هلال‌احمر ایران در منا ویزیت شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز