خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد ونجات خبر داد:

امدادرسانی به متاثران سیل و آبگرفتگی/نجات ۴۲ تن و تخلیه آب از ۱۵۰ واحد مسکونی

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۰۷۰

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیروهای امدادی این جمعیت همچنان مشغول امدادرسانی به مردم در مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند، گفت: تا ساعت ۱۸ امروز (جمعه) تخلیه آب از ۱۵۰ واحد مسکونی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با اعلام اجرای عملیات امدادرسانی سیل و آبگرفتگی در ۱۰ استان کشور از روز چهارشنبه(۲۵ / ۶ /۹۴) تا ساعت ۱۸:۰۰ امروز(جمعه)، افزود: البرز، زنجان، خراسان شمالی، سمنان، اصفهان، تهران، مازندران، گلستان و چهارمحال و بختیاری استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

وی به امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در ۲۲ شهرستان اشاره کرد و افزود: نیروهای امدادی هلال احمر به متاثران سیل و آبگرفتگی شهرستان های کرج، شهریار، کوهپایه، نوشهر، نور، بندرعباس، سرخه، زنجان، کوهرنگ، بجنورد، اسفراین، مانه و سلمقان، گرگان،آرادان، کردکوی، کلاله، آزادشهر، بندرگز، بندپی، سوادکوه، آمل و علی آباد به همراه ۲۲ روستا امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه تا ساعت ۱۸:۰۰ امروز (جمعه) به ۸۳۰ نفر از متاثران سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است، عنوان کرد: ۲۲۵ تن از متاثران سیل و آبگرفتگی نیز توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده و۴۲ تن نیز پس از نجات به مناطق امن منتقل شدند، علاوه بر آن تخلیه آب از ۱۵۰واحد مسکونی نیز انجام شده است.

چرخساز خاطرنشان کرد: بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی پنج تن مصدوم شده اند که چهار تن به صورت سرپایی مداوا و یک نفر نیز برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز