خبرگزاری کار ایران

دنیامالی:

شغل بودن یا نبودن عضویت در شورا تعیین‌تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۴۵

عضو شورای شهر تهران گفت: اعضای شوراهای سایر شهرها از شورای تهران انتظار دارند، در خصوص شغل بودن یا نبودن عضویت در شورا تعیین‌تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیا مالی در جلسه امروز شورای شهر تهران از تشکیل کمیسیون تهران و کلانشهرها در دولت تشکرکرد و گفت: فضا در خصوص کمیسیون‌ها فضای خوبی نیست و با توجه به مسائلی که در شهرهای مختلف وجود دارد و عزل ونصب شهرداران شهرهای مختلف این فضا را می‌توان با حضور دوستان در این کمیسیون کنترل کرده و از تصویب قوانین بازدارنده برای شورا در مجلس خودداری کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضور اعضای شورای شهر در این کمیسیون به نمایندگی از شوراهای تمامی شهرهای کشور است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در برخی وزارتخانه‌ها بخشنامه‌هایی در خصوص شغل بودن عضویت در شورا صادر شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع باید از طریق مجلس به جد پیگیری شود و در شورای چهارم حل و فصل شود، اخیرا هم این موضوع را در خصوص سازمان نظام مهندسی داشتیم.

دنیامالی تاکیدکرد: این گونه نظرات اظهارنظرهای فردی هستند وهیچ تکلیف قانونی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمامی اعضای شوراهای کشور از شورای تهران انتظار دارند که با توجه به ارتباطات خود با مجلس تعریف شغل بودن یا نبودن عضویت در شوراهای شهر و روستا را مشخص کنند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز