خبرگزاری کار ایران

سرخو:

پاسخ شهرداری درباره اعلام لیست املاک واگذار شده مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۳۲

عضو شورای شهر تهران گفت: پاسخ شهرداری در خصوص لیست املاک واگذار شده در سال 94 توسط هیات رئیسه پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه پارک شهر یکی از پارکهای وسیع و قدیمی شهر تهران است و توجه بیشتر به آن می‌تواند باعث جلب رضایت شهروندان تهرانی شود، گفت: تاکنون اقدامات خوبی در فضای این پارک صورت گرفته، اما حصار پیرامون پارک‌شهر مانند دیواره زندان است، در حالی که حصار سایر بوستانها بهبود یافته است.

وی با تاکید براینکه دسترسی برای ورود به این پارک محدود است، عنوان کرد: بهتر است؛ کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و سلامت و خدمات شهری با همکاری معاونت‌های خدمات شهری و شهرسازی شهرداری تهران طرح جامعی را برای این پارک تهیه کنند.

سرخو خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های خوب این پارک مسطح بودن آن است که می‌توان در آن مسیر پیاده روی خوبی ایجاد کرد که تاکنون چنین فضایی در پارک شهر تعبیه نشده است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سخن چمران مبنی بر اینکه دیواره این پارک میراث فرهنگی است، تاکید کرد: زندان قصر نیز میراث فرهنگی بوده که آن را بهبود داده‌اند.

وی در بخشی از سخنان خود با یادآوری طرح درخواستش مبنی بر آنکه لیست املاک واگذار شده در سال 94 به اشخاص حقیقی و حقوقی توسط شهرداری اعلام شود، تصریح کرد: به عنوان عضو شورا حق داشتم؛ چنین مسئله ای را از شهرداری بخواهم، اما شهرداری پاسخ داده که نامه‌ای برای کمیسیون بودجه فرستاده که این پاسخی مناسب نیست.

سرخو خطاب به چمران تاکید کرد: طی نامه‌ای از شما در خواست کردم که نامه شهرداری برای من ارسال شود که متاسفانه تاکنون به دست من نرسیده است، لذا اگر باید این موضوع را در قالب سوال مطرح کنم؛ مشخص شود و گرنه در خصوص این پاسخ، هیات رئیسه پیگیری کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز