خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین اجلاس نماز نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۴۵۴

رئیس روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از برگزاری چهارمین اجلاس نماز نیروهای مسلح به میزبانی ناجا در 27 مهرماه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این اجلاس، نهادینه سازی فرهنگ نماز خوانی در نیروهای مسلح است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، عباسی از برگزاری چهارمین اجلاس نماز نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این اجلاس 27 مهر ماه مصادف با پنجم محرم در مجتمع غدیر ستاد ناجا برگزار می شود.

وی، افزود: شعار اجلاس امسال «نماز، امر به معروف و نهی از منکر و همدلی و آرامش» انتخاب شده است.

رئیس روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، تبیین فلسفه و راز و رمز نماز، ارائه میزان تحقق تدابیر رهبری براساس اجلاس 23 گانه سراسری نماز که از آنها 73 تدبیر اتخاذ شده، کیفیت بخشی اقامه نماز در نیروهای مسلح، آسیب شناسی حضور کارکنان در نماز نیروهای مسلح و ایجاد رقابت برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده نیروهای مسلح را از اهداف این اجلاس برشمرد.

عباسی با اشاره به اینکه اجلاس نماز به ریاست جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، برگزار می شود، بیان داشت: تبلیغات و انتشارات، روابط عمومی و اطلاع رسانی، سمعی و بصری، تشریفات و انتظامات، پشتیبانی و تدارکات، نظارت و ارزشیابی از شرکت کنندگان، کارکنان وخادمان، از کمیته های این اجلاس می باشد.

وی، یادآور شد: برآورد شده که در اجلاس امسال 700 نفر شرکت کنند و قرار است که دبیرخانه آن نیز دائمی شود. همچنین از خادمان نماز و افرادی که در فرهنگ سازی توسعه نماز دخیل بودند، تجلیل می شود.

دبیر چهارمین اجلاس نماز نیروهای مسلح، تصریح کرد: از برنامه های اجرایی می توان به برگزاری تأتر نماز و نمایشگاه جنبی که در آن چهار غرفه برای هریک از نیروهای مسلح پیش بینی شده است، اشاره کرد.

وی موضوعات سخنرانی را نیز «نماز، امربه معروف و نهی از منکر»، «نماز، همدلی و همزبانی»، «نماز و محرم»، «نماز وشهادت»، «نماز و دفاع مقدس» و «نماز و سبک زندگی اسلامی» برشمرد.

عباسی با اشاره به اینکه 86 تا 88 درصد از کارکنان و فرماندهان ناجا در نماز جماعت شرکت می کنند، اظهار داشت: از آنجا که برخی از ماموران ما مدام در حال ماموریت هستند مانند پلیس راهور، بسته های فرهنگی برای 12 هزار گشتی ناجا تهیه کرده و در اختیار آنها قرار داده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز