خبرگزاری کار ایران

کفاش:

تشکل‌های ایمنی و محیط‌زیست دانش‌آموزی ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۲۲۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت:به منظور حضور و مشارکت بیشتر دانش آموزان در فعالیت های مختلف، علاوه بر فعالیت تشکل های دانش آموزی قبلی، دو تشکل جدید ایمنی و محیط زیست دانش آموزی ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کفاش اظهار کرد: ایجاد تشکلی را به سازمان محیط زیست پشنهاد داده ایم که مانند سازمان جوانان هلال احمر تشکیلاتی را راه اندازی کنند. این تشکل قرار است در بین دانش اموزان و به صورت داوطلبانه برای حفاظت از محیط زیست ایجاد شود همچنین به وزارت مسکن و راه و شهرسازی پیشنهاد داده ایم که در حوزه ایمنی وارد شود.

وی افزود: ما فقط زمینه را برای عضویت دانش آموزان در این تشکل ها در آموزش و پرورش فراهم می کنیم؛ زیرا نه بودجه ای برای این کار داریم و نه امکانات مان اجازه می دهد. آموزش و پرورش کارکرد اجتماعی دارد در جاهایی که می توان برای منافع ملی کاری انجام داد آمادگی داریم که زمینه فعالیت تشکل های داوطلبانه در آموزش و پرورش را ایجاد کنیم.

کفاش ادامه داد :به عقیده بنده توسعه تشکل های دانش آموزی از نظر کمی و کیفی نه تنها کار را شلوغ نمی کند بلکه کار را تسهیل نیز می کند. فقط مهم این است که آموزش و سازماندهی آنها صورت می گیرد و آنها را در مقابل یکدیگر قرار ندهیم بلکه کنار یکدیگر باشند تا هم افزایی داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: به نظر می رسد که باید آموزش را اساس قرار دهیم در حوزه فناوری و فضای مجازی باید آموزش کاربردی را برای نیروهای خود مانند مربیان ، مشاوران و بقیه نفرات حوزه پرورشی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز