خبرگزاری کار ایران

از سوی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ؛

جزئیات شهادت مامور پلیس تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۱۳۸

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ جزئیات عملیات تعقیب و گریز و شهادت شهید ملایی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در مراسم تشییع پیکر شهید ستوان یکم میثم ملایی، درباره جزئیات عملیات تعقیب و گریز با اشرار که منجر به شهادت این نیروی پلیس شد، گفت: دو روز پیش همکاران من در پلیس امنیت، عملیاتی را در یکی از محله‌های پایتخت درباره دستگیری سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر انجام دادند. طی زمان برگزاری عملیات، پاتوق قاچاقچیان، شناسایی و تحت محاصره پلیس درآمد.

وی گفت: پس از محاصره پاتوق موادفروشان و ورود ماموران به مخفیگاه متهمان، درگیری مسلحانه‌ای میان افراد حاضر در محل و ماموران پیشرو پلیس به وقوع پیوست که متاسفانه در جریان این درگیر و به دلیل مسلح بودن قاچاقچیان، ستوان یکم میثم ملایی مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

ساجدی‌نیا در ادامه با اعلام اینکه عملیات دستگیری متهمان با موفقیت به پایان رسید، افزود: در جریان این عملیات دو تن از قاچاقچیان نیز مجروح شدند و ماموران پلیس موفق شدند ضارب شهید ملایی را نیز به همراه اسلحه شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه افزود: هموطنان بدانند پلیس در سراسر کشور و به ویژه در پایتخت با تمام توان، تلاش خود را بکار می‌بندد تا امنیت پایدار را برای شهروندان تهرانی فراهم کند و در راه ایجاد امنیت، از هیچ کوشش و جانفشانی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه شهید ملایی اولین شهید نیروی انتظامی نبوده و آخرین شهید نیز نخواهد بود، افزود: من به نوبه خودم شهادت این مامور دلاور و شجاع را به خدمت مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور شهرستان چالوس تبریک و تسلیت می‌گویم.

بنابر این گزارش، پیکر شهید میثم ملایی با حضور جمع کثیری از شهروندان، مسئولان لشگری و کشوری، روسای پلیس پایتخت و فرماندهان بخش‌های تخصصی پلیس تهران بزرگ و استاندار تهران بعد از تشییع از پایگاه هفتم پلیس آگاهی، برای خاکسپاری به شهرستان چالوس منتقل شد.

 
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز