خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای آینده؛

بارش پراکنده و گرد و خاک در انتظار تهرانی‌هاست

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۴۷۲

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال بارش پراکنده همراه با گرد و غبار در تهران طی امروز و دو روز آینده خبر داد.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آینده گفت: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب ، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های جنوبی البرز، جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار، باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: همچنین پنج شنبه ضمن کاهش ناپایداری در مناطق شمال غربی و غرب کشور بر میزان این رگبارها در استان‌های جنوبی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزوده می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش سه‌شنبه در استان‌های هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان، شمال شرق خوزستان، کردستان، زنجان و اردبیل و در چهارشنبه در هرمزگان فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و شمال شرق خوزستان خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه طی امروز  و فردا در شرق کشور وزش باد تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه دمای هوای تهران امروز، سه شنبه 33 درجه و کمینه دمای هوا 25 درجه خواهد بود و در این استان بعد ازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده و با احتمال گرد و خاک را خواهیم داشت که این وضعیت تا روز پنجشنبه نیز ادامه پیدا می‌کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز