خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

پلیسی موفق است که در گذشته باقی نماند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۱۹۴

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه علوم پی در پی درحال پیشرفت است، گفت: پلیسی موفق خواهد بود که در گذشته باقی نماند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در اولین دوره آموزش کشوری متمرکز (کوثر) ویژه رؤسا و فرماندهان رده‌های تابعه پلیس پیشگیری ناجا، اظهار داشت: بعد از تشکیل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش براساس اسناد بالادستی و فرادستی و تعیین خط مشی کلی در کمیسیون‌های مختلف عملیات که منجر به تدوین دستورالعمل آموزش متمرکز به لایه‌های مختلف مدیریتی ناجا شد، پلیس پیشگیری به محض دریافت مأموریت بلافاصله قرارگاه فرعی جهادی آموزش و تربیت را تشکیل داد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: تشکیل این قرارگاه فرعی در قالب چهار کمیته برنامه‌های خود را آغاز کرد که مقدمات اجرای اولین دوره متمرکز به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار شرفی با بیان این مطلب که امروزه علوم پی‌درپی در حال پیشرفت است، بیان داشت: ساختارهای اجتماعی به طور متنوعی گسترده‌ می‌شوند و پلیسی موفق است که در گذشته باقی نماند.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش مهارت حرفه‌ای فرماندهان و رؤسای رده‌های اجرایی پلیس پیشگیری و همچنین ارتقای مهارت‌های رفتاری و کلامی، این دوره‌ آغاز شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، آشنا نمودن رؤسا و فرماندهان پلیس پیشگیری را به آخرین تهدیدات امنیت درونی و محیط بیرونی و همچنین آشنایی کارکنان به قانون آیین دادرسی کیفری را جزء دیگر اهداف این جلسه عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره که اولین دوره متمرکز کوثر را با حضور جانشین فرمانده ناجا افتتاح می‌کنیم، از 9 جلد کتابچه دانستنی‌های تخصصی حوزه پلیس پیشگیری نیز رونمایی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز