خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

حوزه نظارتی شورا تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۸۸۷

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواستار تقویت حوزه نظارتی این شورا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهرتهران ضمن تبریک به هیات رییسه جدید اظهار داشت : از همفکران خودم آقایان حکیمی پور، تندگویان ، شجاع پوریان ، دوستی و بویژه دکتر مسجد جامعی که موجب شده تا این فضای رقابتی در عین رفاقت در حضور رسانه‌ها ایجاد شود، سپاسگذارم و آرزوی موفقیت برای آقای چمران و سایر اعضای هیات رییسه را دارم.

وی سپس خطاب به چمران ادامه داد: امیدوارم شما و اعضای هیات رییسه درارتباط با تحقق دغدغه‌های تک تک اعضای شورای چهارم اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل که همواره تاکید دارند که مصوبات شورا اجرایی شود و حوزه نظارتی شورا تقویت گردد. می‌بایست تحولات بنیادی در آنچه که الان شورای چهارم را دچار روزمرگی کرده بوجود آید، قطعا این تحولات بنیادین نیاز به یکسری تغییر رویکرد جدی دارد .

سالاری افزود: ایجاد مرکز پژوهش‌های شورای شهر تهران که تقاضای تمامی اعضای شورا است و ما درخواست داریم در اسرع وقت این موضوع را که مصوبه شورای قبل را هم دارد جامه عمل بپوشد. همچین موضوعات مهم دیگری مانند اعتبارات شهرداری تهران و حرکت به سمت درآمدهای پایدار، صیانت از طرح جامع و تفصیلی شهر تهران و موضوع حسابرسی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر مساله شورایاری‌ها است که امیدواریم الان که انتخابات آن ها انجام شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند زمینه‌ای ایجاد شود تا شورایاران بعنوان حلقه واسطه میان شورا و شهروندان در شورای شهر حضور فعال‌تری داشته باشند و این انگیزه‌ای باشد تا آنها در انجام وظایف خود فعالانه‌تر به خدمت بپردازند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز