خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خبر داد

راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از ابتدای مهرماه

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۲۷۰

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: نظارت مستمر و دقیق مهمترین عامل در کاهش فساد اداری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میرشاه‌ولد با بیان اینکه جایگاه ارزیابی عملکرد جایگاه رفیعی است، مهم‌ترین وظایف کار‌شناسان ارزیابی عملکرد ادارات را با توجه به شرایط فعلی نظام آموزش و پرورش «هدایت گر، تسهیل گر و ناظر» برشمرد.

میرشاه‌ولد، کلید کار و اساس برنامه‌ریزی در ادارات را برنامه‌های مصوب وزارت متبوع اعلام و بیان کرد: هرگونه تغییرات و ابتکارات در امور بایستی در راستای شاخص‌های تنظیم شده از سوی وزارت آموزش و پرورش باشد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، پاسخگویی به شکایات توسعه نظارت مستمر و دقیق را مهم‌ترین عامل در کاهش فساد اداری عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات از ابتدای مهرماه سال جاری در سراسرکشور تاکید کرد:  شکایاتی قابل بررسی است که نام ونام خانوادگی شاکی و متشاکی را داشته باشد.

میرشاه‌ولد خاطر نشان کرد: مستند سازی فعالیت‌ها و نیز مستند نمودن عملکرد کارکنان و مدیران در بازدیدهای دوره‌ای،توسط ارزیابان و کار‌شناسان ادارات از الزامات این حوزه است.

شایان ذکر است؛ این جلسه با حضور کار‌شناس مسوولان و کار‌شناسان ارزیابی عملکرد ۴۰ منطقه و نواحی در سالن اندیشه اردوگاه کشوری شهید بهشتی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز