خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا خبر داد:

دستگیری 74 سارق در قالب 12 باند

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۰۳۰

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 74 سارق در قالب 12 باند سرقت منازل، زورگیری و کیف‌قاپی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه اجرای امنیت محله‌محور به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم گفت: پلیس آگاهی چند عملیات در برخی محلات تهران برای دستگیری کیف قاپان و زورگیران انجام داده و 74 نفر از سارقان را دستگیر کرده است.

وی افزود: متاسفانه رنج سنی این افراد کم است، اما به هرحال رفتار آنها به عنوان ناهنجاری اجتماعی شناخته می‌شود و پلیس طبق قوانین با آنها برخوردار می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که پس از اجرای طرح امنیت محله محور شاهد کاهش 16 درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

 ساجدی‌نیا گفت: مشاهده این مسائل از سوی مردم قطعاً در افزایش احساس امنیت تاثیرگذار است.

وی درباره برخورد پلیس با این تخلفات گفت: از مردم درخواست می‌کنیم که اگر مواردی را در بحث امنیت و آرامش محلات مشاهده کردند با پلیس 110 تماس گرفته و آن را اطلاع‌رسانی کنند.

 ساجدی‌نیا افزود: گرچه پلیس به وظایف خود در برخورد با متخلفان عمل می‌کند، اما در تلاش هستیم تا درباره برخورد با متخلفان با توجه به تماس‌های مردم با پلیس مسئله را پیگیری کنیم، چرا که امنیت مردم و محلات اولویت دارد.

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده در قالب 12 باند فعالیت می‌کردند، گفت: در یکی از این عملیات‌ها سارقانی که در خانه امن خود حضور داشتند، مجهز به سلاح گرم بودند و قصد تیراندازی به سمت پلیس را داشتند که خوشبختانه اسلحه آنها دچار مشکل می‌شود.

وی گفت: یکی از سارقان که اسلحه به دست داشت، زخمی شده است.

ساجدی‌نیا درباره گرفتن وکیل از سوی متهمان گفت: آیین دادرسی جدید در سطح پلیس کشور اجرا می‌شود و بر اجرای آن نظارت انجام می‌شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز